thesims3forthelife

Alla inlägg under april 2014

Av Alexandra - 12 april 2014 22:38

Heej:D


Nu har jag kapat bort från bloggningen ett tag och det kämms jag för:( Jag har ju inte ens berättat det:( Men nu ska jag men själ inte hålla på såhär;) Nu blir det ett inlägg per dag om jag hinner, bilder redigerade på paint, nya nedladdade saker tex pose player mm;D 


Nu håller jag på att bygga en gård som förhoppningsvis ska vara klar på måndag eller så;) Jag har knappt börjat men aja. Jag har ju laddat ner massa fina sadlar och träns som man hänger upp på väggen i tex sadelkammaren och det ger ju mer liv i det hela:D Och dethär med Paint blir ju bra med 1 redigerad bild per vecka då det är riktigt svårt och har inte så mycket tid som ni märkt;) Jag har ju häst i verkligheten:P Men Pose player fivk jag faktiskt nedladdat idag och tycker det är fantasktiskt kul och det är så fint;) Laddade ner jättemånga, eller rättare sagt alla som fanns på Raymonde;) Är inne på iPaden så inga bilder:) Men ni klarar er tills imon;)



//Alexandra

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en snart 12 årig tjej som bloggar om sims 3 här;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad ska jag blogga om efter ridlägret?
 Ett nytt ridläger
 En vanlig familj med hästar
 Testa att inte ha hästar i en familj
 Göra gårdar/hus
 Göra hästar
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards