thesims3forthelife

Direktlänk till inlägg 13 mars 2014

Dator problem:(

Av Alexandra - 13 mars 2014 17:30

Heej:D


Jag har haftite data problem och har därför inte orkat spela och har då inte kunnat blogga om sims:P Men nu spelar jag sims förfullt och har därför massa att blogga om:) 


Jag har gjort en ny familj med två tjejer och och fyra hästar. Jag har tyvärr inga bilder men kan säga vad alla heter.




Först har jag Liberty som är ett brunt sto på 11 år. Hon kommer att avlas men också hopptränas när tiden är där. Hon är en stor-häst.



Sen har vi Hozzy som är en hingst på 7 år och han är en riktigt fin skäck med talang i gallop. Han är en D-ponny.



Också har vi Goliat som är en hingst på 9 år och är en stor-häst. Han är grå med svart man och älskar hoppning och uteritter på stranden. 



Till sist har vi Lucy som är en lekfull liten D-ponny. Hon är en skimmel och ska tränas i terränghoppning i framtiden. Hon är 14 år och alltså äldst av alla små hästar;)



Sen har jag mina två simmar på gården som heter Sanna och (kom inte på namnet) Clarkson. Eftersom jag inte har bilder så ska jag försöka att ta senare ikväll eller imon efter skolan eftersom det ä ju fredag så kan ju spela massor;)








//Alexandra!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 12 april 2014 22:38

Heej:D   Nu har jag kapat bort från bloggningen ett tag och det kämms jag för:( Jag har ju inte ens berättat det:( Men nu ska jag men själ inte hålla på såhär;) Nu blir det ett inlägg per dag om jag hinner, bilder redigerade på paint, nya nedladd...

Av Alexandra - 27 mars 2014 15:59

Heej:D    Tänkte visa min gård som inte är riktigt färdig och finslipad ännu men jag får ha det såhär sålänge:P            Såhär ser själva gården ut;D       Och här är innestallet:P     Här ser ni mitt boende hus dä...

Av Alexandra - 26 mars 2014 20:22

Heej:)   Visar min hästar och simmar snabbt;)     Viktoria~Ledare  Häst~Bright       Linda~Deltagare  Häst~Dutchess       Sofia~Deltagare  Häst~Sun       Kelly~Deltagare  Häst~Prince     Pernilla~Ledare  ...

Av Alexandra - 25 mars 2014 18:38

Heejj;D   Idag tänkte jag berätta om mitt ridläger som jag kommer ha:D Det kommer nog bli himla långt men det är väll kul:P Jag har inga bilder så ni får hålla er tills imon;) Jag har 3 deltagare, 2 ridlärare/ledare och 5 hästar. Ni kommer f...

Av Alexandra - 23 mars 2014 21:09

Heej;D   I helgen har det inte blivit någon bloggning för jag inte har lust. Ni får kommentera idéer;) Hag har iaf 1 idée. Jag ska ha ett ridläger med 3 deltagare, 1 ridlärare/ledare och 6 hästar:) Det tänker jag hålla på med i kanske 2 veckor el...

Presentation


Jag är en snart 12 årig tjej som bloggar om sims 3 här;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad ska jag blogga om efter ridlägret?
 Ett nytt ridläger
 En vanlig familj med hästar
 Testa att inte ha hästar i en familj
 Göra gårdar/hus
 Göra hästar
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards