thesims3forthelife

Direktlänk till inlägg 23 mars 2014

Mycket att göra

Av Alexandra - 23 mars 2014 21:09

Heej;D


I helgen har det inte blivit någon bloggning för jag inte har lust. Ni får kommentera idéer;) Hag har iaf 1 idée. Jag ska ha ett ridläger med 3 deltagare, 1 ridlärare/ledare och 6 hästar:) Det tänker jag hålla på med i kanske 2 veckor eller så. Vill inte att ni ska tröttna eller jag;) Och idag har vi uppnåt hela 10 besökare trots jag har haft dålig uppdatering och så:D Det är kanske inte så mycket men har inte bloggat så länge;) Jag ville bara att ni skulle veta att jag är otroligt tacksam och så;) Och nu ska jag skärpa mig och ha bättre uppdatering och längre inlägg:D Tänk sen vid 20 :P Jag tänkte berätta fakta om ridlägret imon och påbörha gården hoppas jag:);) Jag gjorde klart alla hästar och så sen så blev det konstigt med grafiken den så gick det inte att spara :( Men det är för att jag spelade för länge och datan blev överhättad. Så kommer förmodligen göra om det men ska göra det snabbare;) Jag måste sova nu så jag orkar med skolan imon;) Jag tackar för detta inlägget och vi hörs imon;)





//Alexandra

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 12 april 2014 22:38

Heej:D   Nu har jag kapat bort från bloggningen ett tag och det kämms jag för:( Jag har ju inte ens berättat det:( Men nu ska jag men själ inte hålla på såhär;) Nu blir det ett inlägg per dag om jag hinner, bilder redigerade på paint, nya nedladd...

Av Alexandra - 27 mars 2014 15:59

Heej:D    Tänkte visa min gård som inte är riktigt färdig och finslipad ännu men jag får ha det såhär sålänge:P            Såhär ser själva gården ut;D       Och här är innestallet:P     Här ser ni mitt boende hus dä...

Av Alexandra - 26 mars 2014 20:22

Heej:)   Visar min hästar och simmar snabbt;)     Viktoria~Ledare  Häst~Bright       Linda~Deltagare  Häst~Dutchess       Sofia~Deltagare  Häst~Sun       Kelly~Deltagare  Häst~Prince     Pernilla~Ledare  ...

Av Alexandra - 25 mars 2014 18:38

Heejj;D   Idag tänkte jag berätta om mitt ridläger som jag kommer ha:D Det kommer nog bli himla långt men det är väll kul:P Jag har inga bilder så ni får hålla er tills imon;) Jag har 3 deltagare, 2 ridlärare/ledare och 5 hästar. Ni kommer f...

Av Alexandra - 20 mars 2014 19:18

Heej;D   Idag så tänkte jag att bara visa lite bilder på stranden med Sanna, Alex, Hozzy och Goliat. Liberty och Lucy är ju dräktiga så dem kunde tyvärr inte följa med:(        Dem gör sig redo;)       Och rider sen i full gallo...

Presentation


Jag är en snart 12 årig tjej som bloggar om sims 3 här;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad ska jag blogga om efter ridlägret?
 Ett nytt ridläger
 En vanlig familj med hästar
 Testa att inte ha hästar i en familj
 Göra gårdar/hus
 Göra hästar
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards